MedioGrafia.pl | Social media
16603
page,page-id-16603,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-9.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Social media

Obsługa i prowadzenie działań w mediach społecznościowych

Media społecznościowe na stałe zagościły w naszym życiu, z Facebooka, Twittera, YouTube’a czy Instagrama korzysta już zdecydowana większość użytkowników Internetu. Co ciekawe, w dalszym ciągu wiele marek nie posiada swojego fanpage w social mediach. Przyczyn jest wiele – zwykła niechęć do tej formy marketingu, brak czasu czy też przekonanie, że w mediach społecznościowych nie ma odpowiedniej grupy docelowej. To są przeszkody, które pomożemy Wam przełamać! Dziś w social mediach każdy może dotrzeć do swoich klientów, zbudować społeczność wokół marki, a także wykreować wizerunek firmy otwartej i przyjaznej.

Prowadzenie fanpage na Facebooku

Facebook jest najpopularniejszym portalem społecznościowym, dlatego to właśnie na nim można najłatwiej odnaleźć swoją grupę docelową. Fanpage na Facebooku jest konieczny, by skutecznie rozwijać promocję swojej marki w Internecie. Właśnie od fanpage na tym portalu większość firm zaczyna swoją przygodę z mediami społecznościowymi. Jednak nie powinno się poprzestawać jedynie na Facebooku. Należy założyć również konta na innych portalach. Jakich? To w największym stopniu zależy od branży, w której działacie oraz od profilu Waszych klientów.

Poza Facebookiem, jakie portale społecznościowe wybrać?

Jeśli Waszymi głównymi odbiorcami są kobiety, to nie może Was zabraknąć na Instagramie i Pintereście. Na tych portalach dominują panie i dlatego warto tam stworzyć profil Waszej firmy i budować zaangażowaną społeczność wokół marki. Jeżeli Wasi klienci to w większym stopniu mężczyźni, powinniście zastanowić się nad kontem na Google+ i przede wszystkim Twitterze. Dodatkowym wsparciem działań w social mediach powinien być YouTube. Profil na tym portalu pozwoli wykreować wizerunek eksperta lub pokazać firmę od innej, mniej oficjalnej strony.

Obsługa i prowadzenie kont w mediach społecznościowych – MedioGrafia.pl

Zespół MedioGrafii zajmie się prowadzeniem i obsługą profili Waszej firmy w social mediach. Zajmujemy się tworzeniem kont na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube, Google+ oraz Pintereście. Stworzymy społeczność wokół Waszej marki, zbudujemy zaufanie wśród odbiorców. Za pomocą skutecznych działań w mediach społecznościowych sprawią, że staniecie się rozpoznawalni w branży i zdobędziecie nowych klientów.

Skontaktuj się z nami i zapytaj o wycenę